Αν δεν έχεις το ανταλλακτικό μην ανοίγεις το στόμα σου ρε συνάδελφε
Αν δεν έχεις το ανταλλακτικό μην ανοίγεις το στόμα σου ρε συνάδελφε.
Μερικές φορές εκπλήσσομαι και από τα εξουσιοδοτημένα Service των κατασκευαστών Laptop
Προ ημερών ένας πελάτης μας πήρε τηλέφωνο και μας ρώτησε πόσο κοστίζει το inverter της οθόνης laptop του. Επειδή δεν είχαμε το ακριβές ανταλλακτικό του δώσαμε μία ενδεικτική τιμή για το εξάρτημα και την εργασία και μας ζήτησε να το παραλάβουμε από τον χώρο εργασίας του.
Όταν το παραλάβαμε ο κύριος Α. μας εξήγησε ότι το είχε στείλει στην αντιπροσωπία πρώτα γιατι έχει την άποψη ότι όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Πολύ σωστά αλλά δεν ισχύει πάντα όπως θα δούμε παρακάτω. Επίσης τον ενημέρωσαν ότι για μηχανήματα μεγαλύτερα των 3 ετών δεν έχουν ανταλλακτικά και δεν μπορούσαν να τον εξυπηρετήσουν οπότε το καλύτερο που είχε να κάνει είναι να το στείλει σε ένα άλλο κέντρο Service (να είναι καλά οι άνθρωποι). Παρόλα αυτά τον διαβεβαίωσαν ότι για το πρόβλημα του, δείχνει πάρα πολύ αχνά η οθόνη του, φταίει το inverter!
Στο εργαστήριο μας τώρα δοκιμάσα 4-5 παρεμφερή inverter αλλά το πρόβλημα παρέμενε. Δοκίμασα ακόμα το inverter του πελάτη σε άλλα δικά μας Laptop και το κακόμοιρο άναψε τις λάμπες από τις οθόνες με την μία! Τώρα εφόσον το inverter δούλευε ίσως το πρόβλημα είναι στην οθόνη ή την καλώδιοταινία οπότε αγγάρεψα μία φίλη που έχει το ίδιο laptop να μου το δανείσει και έκανα τράμπα οθόνες, ταινία και inverter στα 2 laptop. Τελικά και η οθόνη και η καλωδιοταινία και το inverter του κυρίου Α. δουλεύουν κανονικότατα.
Μετά από αυτήν την διάγνωση (γιατί έτσι γίνονται οι διαγνώσεις κύριοι συνάδελφοι) ενημέρωσα τον πελάτη ότι πιθανότατα το πρόβλημα βρίσκεται στην μητρική πλακέτα και θα χρειαστούμε περισσότερο χρόνο για να το εντοπίσουμε ακριβώς και να το φτιάξουμε. Δεν σας κρύβω ότι ο πελάτης με αντιμετώπισε με ιδιαίτερη δυσπιστία αφού του είχανε πει οι ειδικοί τεχνίτες της αντιπροσωπίας ότι ντε και καλά έφταιγε το inverter. Και του απάντησα ότι "πως το είχανε ελέγξει εφόσον δεν έχουν ανταλλακτικά για παλιά μηχανήματα και έχουν μόνο για μηχανήματα 3ετίας;" Εκεί κάπου πείστηκε και συμφώνησε στην συνέχεια της επισκευής.
Το να βγάζει λανθασμένη διάγνωση ο ανιψιός, ξάδελφος, φίλος, expert, γνωστός μηχανογράφος που προτοσυμβουλευόνται οι πελάτες είναι το πιο σύνηθες φαινόμενο. Για την ακρίβεια σπάνια πετυχαίνουν την βλάβη. Αλλά να δίνει λάθος διαγνώσεις και η αντιπροσωπία δεν μου συμβαίνει συχνά.
Οπότε κύριε συνάδελφε εφόσον δεν μπορείς να είσαι σίγουρος 100% για την βλάβη και δεν έχεις το ανταλλακτικό μην το ανοίγεις το στοματάκι σου.
Φωτογραφίες του service δεν δημοσιεύω για ευνόητους λόγους.
Ετικέτες: inverter, false diagnosis